Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj kursu Szukaj kursu dla siebie.

Typ kursu

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma kursów spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Hotel Lubawa, Warmińsko - Mazurskie
Więcej...
Fabryka Wełny Hotel & Spa
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
Pałacyk Otrębusy Business & SPA
Hotel Warszawa, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
2008-11-24 16:04:25

Branża szkoleniowa nie uniknie skutków spowolnienia w gospodarce. Może je jednak łatwiej przetrwać dzięki pieniądzom z Unii i dopasowaniu oferty do nowych potrzeb firm. Firmy, które poznały opłacalność inwestycji w kształcenie swych kadr, nie będą tak szybko z nich rezygnować – podkreślał Piotr Piasecki, prezes PIFS (w środku, obok Magdalena Guillet) Jeśli firmy będą ciąć wydatki na inwestycje, na marketing, to trudno oczekiwać, by takie cięcia ominęły też budżety szkoleniowe. Pogorszenie koniunktury może jednak stać się dla firm szkoleniowych okazją do odkrycia nowych możliwości rozwoju – to niektóre wnioski z debaty, która odbyła się w redakcji „Rzeczpospolitej”.

Artykuł Chudsze lata przed polskim rynkiem szkoleń
Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
2008-11-05 13:29:13

27 listopada 2008, WarszawaOrganizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Artykuł Mierzenie efektywności reklamy - seminarium
"NOWOCZESNE KADRY GOSPODARKI PODSTAWĄ ROZWOJU WIELKOPOLSKI"
2008-06-16 14:16:07

Europejska Grupa Doradcza zaprasza wszystkie pracujące dorosłe osoby z Wielkopolski do wzięcia udziału w projekcie.

Projekt ma na celu rozwój umiejętności menedżerskich ,,miękkich” i podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników.

WARSZAWA – TARGI: ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI
2008-04-03 12:44:51

W dniach od 8 do 9 kwietnia 2008 roku odbędzie się już druga edycja Ogólnopolskich Targów Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Pałacu Kultury i Nauki.

Odrzucenie części nowelizacji ustawy medialnej dotyczącej Internetu to dobre rozwiązanie
2011-03-18 09:05:31

Pracodawcy RP z satysfakcją przyjmują kroki podjęte przez premiera Donalda Tuska mające na celu wykreślenie zapisów dotyczących internetu i zamieszczania w nim plików wideo.

Artykuł Odrzucenie części nowelizacji ustawy medialnej dotyczącej Internetu to dobre rozwiązanie

Kategorie kursów

Typy kursów: Napisz jakiego kursu szukasz - Rynek szkoleń Zapisz się na newsletter.

Współpraca

 Akademia MDDP

Kursy podatki Krynica Górska, Zagraniczne

Kursy | Obiekty szkoleniowe | Artykuły i Poradniki | Dodaj Szkolenie | Reklama | | Popularne słowa kluczowe | Regulamin | O nas / Kontakt

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.